Het beest is helemaal los

Yvon Le Marlec – Nude (1990)


Later toegevoegd en terug gedateerd



Enkele reacties van Tibaert op iemand die blind geloof hechtte aan het #hack verhaal van Sandra Strieker. De antwoorden op Tibaert zijn verdwenen, jammer genoeg.


Ga eens met @huibree en @gavimensch praten. #executeren RT @ancetreiv: hield niet van ‘blocken’, maar merk dat ’t een zuiverende werking heeft. Zoiets als executeren, maar dan zonder gedoe achteraf @Tibaert

Had dat nu eerst gevraagd, wie weet had ik antwoord gegeven. Maar ik begrijp, je behoort tot de gelovigen in één waarheid.

Juist, dat deed je een jaar gelden al. En waarom? Vertel… RT : Blocken is het juiste antwoord Tibaert

Oordeel niet voor je je geïnformeerd hebt. Ik zal je helpen met een voorbeeld: Zie Links in de 70er jaren.

Dat was m’n laatste bericht aan jou… Groet.

Nou voor mij niet… . Dit schrijfsel zal je je wel bevallen…: Salut…

Je bent een grapjas, wilde net de computer uitzetten. Wat het oplevert? Dat laat ik aan jou over. Een beetje duidelijkheid, toch?

 


Van Donkelaar en Riethof zijn meteen in hun element. Dankzij de van Krapuul zijde gewenste censuur valt niet meer het bericht uit juli over Riethof te lezen, daar verwees ik n.l. naar. Het andere is er nog wel: Links in de zeventiger jaren.

Gelukkig voor hen is er Nieuw-Rechts, want wie is anonymus Ancêtre? Een jaartje eerder gaf hij (of is sprake van een zij?) de positie waarvoor hij als aanhanger van Ayn Rand onvoorwaardelijk stond zo weer:

“Leve Barroso, Leve V Rompuy, leve de dictatuur, weg souvereiniteit! Mussert ware trots geweest! Leve de #EUSSR!”

en zendt ons deze vrolijk makende boodschap door:


Erg hè, zo’n beestachtige fascist, pardon, narcist?


schermafdruk 2019-01-18 23.14.17schermafdruk 2019-01-18 23.14.53schermafdruk 2019-01-18 23.15.22

 

schermafdruk 2019-01-19 00.26.26

De zaak wordt verder opgevrolijkt door De Raaij met zijn zoveelste mooiste stem ooit…

“Met Thérèse Hindo de mooiste stem op de plaat, schellak of glimschijfje”.

In dit geval geef ik toch maar de voorkeur aan het naakt van Yvon Le Marlec (1990). Of de geportretteerde zingen kan weet ik niet, maar haar schoonheid, al is het maar haar achterkant, is er niet minder om. Het sensuele, ook in muziek en vooral in zang, is een factor van belang. Vraag maar aan Mozart. Voor nonnen en kampbewaaksters die prachtig zingen ben ik allergisch.



Foto’s: Yvon Le Marlec – bron

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.