Gepost op door tibaert
Tekst volgt en meerdere afbeeldingen….
.
Dit delen:
- Delen op X (Opent in een nieuw venster) X
- Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook
- Delen op Tumblr (Opent in een nieuw venster) Tumblr
- Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp
- Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest
- Delen op LinkedIn (Opent in een nieuw venster) LinkedIn
- Delen op Reddit (Opent in een nieuw venster) Reddit
- Afdrukken (Opent in een nieuw venster) Print
- Delen op Telegram (Opent in een nieuw venster) Telegram
- E-mail een link naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail






























Mijn betopa woonde tijdens zijn kinderjaren in een van die kleine huisjes in de Sint-Antoniusstraat. Ik spreek hier van de jaren 1907 – 1913. Dank voor het delen.
Is er een foto in Gesloopt Maastricht, van Café Laila, aan de Hollandse Hoek Bosscherveld Maastricht
Kijk eens bij de albums over Boschpoort, Marion: https://tibaert.com/2014/02/26/maastricht-boschpoort-deel-1/
Groet, Fons